کرمان - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمان طی پیامی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در ۲۲بهمن ماه دعوت نمودند.

نماینده ولی فقیه و استاندار کرمان از مردم برای شرکت در راهپیمایی ۲۲بهمن دعوت کردند

به گزارش قدس آنلاین، آیت الله سید یحیی جعفری و علیرضا رزم حسینی طی پیامی ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران از همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در ۲۲بهمن ماه دعوت نمودند.

در این پیام با اشاره به اینکه اطلس تاریخ انقلاب اسلامی ایران سرشار از لحظه های بی نظیری است، آمده است: تک تک لحظه های بهمن ۵۷ پر از خاطرات انقلابی است که در خون و ذهن این ملت هر  روز پرشورتر از دیروز می جوشد و می خروشد تا نشان دهد ملتی که انقلاب کرده، مقاوم و استکبار ستیز بر سر آرمان های انقلاب اسلامی خود ایستاده و این ایستادگی را در صحنه های مختلف به اثبات رسانده است.

در ادامه این پیام ضمن گرامیداشت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمده است:  ضمن دعوت همگان برای خلق حماسه ماندگار دیگری در ۲۲بهمن ماه، امیدواریم روز به روز بر توفیقات این نظام اسلامی و همه دولت مردان و خدمت گزاران به این نظام و مردم افزوده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.